BEBEK ARABASI SEÇERKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER

Bebek arabası seçerken her konuda olduğu gibi saatlerce okuruz, tavsiyeleri alırız sonra seçim yaparız.İtiraf ediyorum ben bebek arabasında travel sistem olsun, önümüz yaz diyerek aslında hoşuma gittiği için ısrarcı olmuştum.  Ama işime yaramadı mı yaradı. Çok marka vardı aklımda, ama kolay kapanan, sağlam, kapandığında çok yer kaplamayan, çok ağır olmayan, çift yönlüde kullanılabilen, sürüşü rahat,Bebeğin içinde konforlu olacağı bişey aradım. Israrla da ileride herkes gibi birde baston almak istemiyorum ama hıı dedim.( Almadım mı baston aldım. J Oda sonraki yazımda.)Sonra yoğun hatta ummalı araştırmalarım sonucu Graco Fushio Travel Sistemde karar kıldım.Ama mağazaya gitmeden seçenekleri liste yapıp, mağazada açıp-kapatma ve sürme konularında mini bir staj yapmadan bebek arabası almayın.Biz arabayı kızım doğmadan aldık. Kızım 2013 Mart doğumlu dağ tepe kullandık, canını çıkarmak istedik başarılı olamadık. İyi ki olamamışız. Çünkü 2015 Mart ayında sürpriz ikinci bebeğimiz oldu.Şimdi 8 aylık bir dana ve hala Graco yu namı diğer 4*4 ümüzü tepe tepe kullanıyoruz. Tavsiye edilir. Satır kalabalığı yapmamak adına tek tek özellik anlatmadan ürünün kendi özelliklerini alıntı yaptım. Bknz:AşağıdaGraco Fusio Çift Yönlü Baston Bebek Arabası


·         EN 1881:2003 koşullarına uygun olarak üretilmiştir.
·         Kaliteli güçlü çerçeve çocuk için güvenlik ve rahatlık temin eder.
·         Çocuklar için en uygun farklı dört yaslanma ve yatış pozisyonu bulunmaktadır.
·         Tentesi su geçirmez. Açılabilir UV koruyucusu ile koltuk eğikken bile ekstra gölge ve güneşten korunma sağlar.
·         Bebeğinizi güvenle bağlayabilmeniz için 5 noktalı emniyet kemeri mevcuttur.
·         Fusio da kullanılan kumaşlar zehirlilik, yanıcılık ve renk solmasına karşı tüm testlerden başarı ile geçmiştir.
·         Graco Fusio nun koltuk kısmı ister ebeveyne isterseniz dışarıya dönük olarak kullanılabilir. Çift yönlü bir pusettir.
·         Yenidoğan bebeğiniz için uygun bu puset 3 yaşa kadar kullanılabilir.
·         Hafiflik ve kolay sürüşün ön planda tutulduğu Graco Fusio nun tekerlekleri arası 56 cm''dir. Her kapı ve koridordan rahatca geçebilirsiniz.
·         Ürünün kolisinden orjinal yağmurluk, alt sepet, adaptör ve ayak örtüsü de çıkmaktadır.
·         Tek elle kolayca katlanabilir ve standart tüm araçların bagajına sığabilecek ölçülerde küçülür. (Katlı Ölçüleri : 94,5 X 42,5 X 25,5 cm)
·         Ağırlığı 6,5 kg''dır.
Graco her anlamda beklentilerimi karşıladı. Hafifliği gayet idealdi, kapandığında baston arabalar gibi oluyordu, çift yönlüydü, travel sistemdi doğumdan itibaren kullanmaya başladık.
Hala kızım içinde kullanıyoruz. Aslında ikinci bir baston araba almazdım ama annem daha hafif ve pratik olsun dediği ve biz işteyken sürekli kullandığı için kırmadık aldık.
Araba fena halde sağlam ve sürüşü rahat.
Arabanın tek dezavantajı ise bebek anneye dönük haldeyken araba katlanmıyor. Tekrar dışa dönük hale getirip öyle katlamanız gerekiyor. Graco nun her iki yönde de katlanabilen modelleri de var ama ağırlık daha farklı, yani biraz daha ağırlar. Bu durum benim için sorun olmadı genelde dışa dönük kullansam da yön değiştirmek gayet pratik bir işlem.












0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top