Bu aralar bir garibim, silkinmem gerek diye anlatmıştım ya en son.  Hala tam olarak silkinmiş değilim. Dün akşam aylar sonra kuaförün yolunu tutabildim. Gerçekten heyecanlıydı. Çocuklardan firsat bulup, daha erken saatlerde azad edilebilseydim, istediklerimi yaptırabilecektim. Ama malesef kuaför de bir anne olduğu ve evde sünnet olmuş bebeği beklediği için kapatmak zorundaydı, artık o saatte. Anlayacağınız kuaförde bile dilediğim kadar vakit harcayacamadım. Neyseki iki kaşımı aldırabildim diyorum. Saçım tekrar boyanacaktı malesef yetişmedi. Sağlık olsun. En azından kestirebildim.

   Biraz uyumaya ihtiyacım var aslında. Geçen hafta sonu sabah, eşime hadi kalk çocuklara bakta ben uyuyayım dedim. Sağolsun yarın işe gideceği halde yarın bakarım dedi. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim.  Bu sabahta aynı hevesle teklif ettim. İşe gidiyormuş. 

  Uykusuzluk içimde ki enerjiyi bitiriyor. Ahh ahh 3 saat öğle uykusu beni nasıl kalkındırır oysa ki.  Uykusuz olunca da sürekli yeme isteğim oluyor, bu daha da vahim.

    Yavaş yavaş, hepsi olmuyor demek ki iki çocuklu hayatta. Ben parkta , artık sayılı gidelebildiğim avm lerde, marketlerde filan yanında iki küçük çocukla mis gibi görünen annelere imrenmeye hatta abartıp bu tipleri kıskanmaya başladım.

  Hep içimin fena hali, yok canım kendi böyleyse evi ihmal ediyordur, yok yok kesin yardımcısı vardır, hadi oda yoksa peşinde kızım kızım diye dolanan annesi, kayınvalidesi vardır diyorum.

   Tamam bunları kendime diyorum da ikna oluyormuyum ? Hayır tabiki olmuyorum. Varmı dır iki küçük bebeyle kendine bakabilen, evi bal dök yala tabirinde olan, eşiyle gezip tozabilen bir yiğit anne....

    Varsa yıkılsın karşımdan... Yok ayol dur dur varsa bana bu işin sırrını bi diyiversin kurban olayım. İhtiyacım var yahu. Bende gezip tozmak hatta tozutmak, süslü püslüyü geçtim de aynaya bakabilecek bir standarda kavuşmak çabasındayım.

   Benim o eli öpülesi hatunlardan neyim eksik. Bir yiğit anne aranıyor. Bu işin sırrı neyse gelip anlatıversin.


   Haydiiiii.... Bütün kızlar toplandık bekliyoruz...

1 yorum:

  1. ah canım benden iyi seni kimse anlamaz...eger formül varsa beni de unutma lütfen;)

    YanıtlaSil

 
Top